مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 23:562019-02-21اقتصادي

رییس انجمن خبرنگاران لنده مطرح کرد کاهش جرائم با افزایش مقبولیت عمومی پلیس در جامعه


رییس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده گفت: با افزایش مقبولیت اجتماعی پلیس شاهد کاهش آسیب ها و جرائم در جامعه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنده، فتاح بدری در دیدار اعضای انجمن خبرنگاران شهرستان لنده با فرمانده منطقه انتظامی شهرستان لنده، اظهار داشت: مقبولیت و اعتماد عمومی به پلیس یکی از مهمترین ضروریت ها برای تأمین نظم و امنیت اجتماعی است.

وی  با بیان اینکه میزان مقبولیت پلیس جامعه محور رو به افزایش می باشدافزود:  انتظار آحاد جامعه از پلیس، جامعه محور بودن آن است، زیرا پلیس جامعه محور  از میزان مقبولیت دو چندانی در میان عامه مردم برخوردار خواهد بود.

رییس انجمن خبرنگاران شهرستان لنده تصریح کرد: مقبولیت اجتماعی پلیس نقش به سزایی در کاهش جرائم داشته و امروز دستگاه انتظامی در این مسیرگام های خوبی برداشته است.

   بدری به ضرورت اعتماد دو سویه مردم و پلیس اشاره و یادآور شد:امروز نیروی انتظامی محلی برای اتکا و اطمینان بخشی به آحاد مردم  در سطح جامعه بوده،  و پرسنل این نهاد اجتماعی بیش از پیش باید احساس مسؤولیت کرده و این مهم ر وظیفه شرعی وقانونی خود بدانند.

وی به ضرورت حل و فصل مسائل در مراحل ابتدایی تشکیل پرونده قضایی اشاره و خاطرنشان کرد:  در ادامه افزود: پلیس مقتدر و نردمی ما باید با لستفاده از روش های میانجیگری و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس انجمن خبرنگاران لنده مطرح کرد کاهش جرائم با افزایش مقبولیت عمومی پلیس در جامعه

رییس انجمن خبرنگاران لنده مطرح کرد کاهش جرائم با افزایش مقبولیت عمومی پلیس در جامعه