مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 18:452019-02-21سياسي

هشدار ترکان: گلوله برفی یاس، بهمنی هولناک می شود


اکبر ترکان با هشدار به آنها که صندوق رأی را زیر سوال می برند، گفت: بی اعتبار کردن انتخابات، گلوله برفی است که بهمنی هولناک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: در روزهای اخیر تندروها برگ جدیدی را در حواله دادن تمام مشکلات به عملکرد دولت رو کرده اند؛ مقصر دانستن مردم در انتخابی که سال های 92 و 96 انجام داده اند.

این جریان تا قبل از این دو فاز دیگر در این راستا را تجربه کرده بود: فاز اول این که از همان روز نخست دولت را در مقام متهم همه مشکلات کشور می نشاند و از او پاسخ می خواستند.

فاز دوم هم با فشار به مقامات دولتی از طریق استیضاح و برکناری شکل گرفت و نهایتاً به طرح سه باره عدم کفایت شخص رییس جمهوری رسید؛ طرحی که همواره با حداقلی ترین حمایت ها در مجلس مواجه شد اما حکایت از تشنگی این جریان برای به زیر کشیدن دولت داشت.

حالا اما برخی از چهره های این جریان از این می گویند که خود مردم تقصیر اصلی را بر گردن دارند و باید در انتخابات سال های اخیر جور دیگری رأی می دادند.

اکبر ترکان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با ایران در تحلیل این شرایط و این رویکرد معتقد است که ایجاد تردید نسبت به انتخاب های انجام شده توسط جامعه در میان مردم محدود به این دولت نمی ماند و می تواند باعث ایجاد تردید نسبت به همه انتخابات این جامعه حتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ترکان: گلوله برفی یاس، بهمنی هولناک می شود

هشدار ترکان: گلوله برفی یاس، بهمنی هولناک می شود