مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 18:052019-02-21سياسي

سردار سلامی: در نگاه مادی گرایانه، علم علیه بشریت به کار گرفته می شود


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در نگاه مادی گرایانه، علم و دانش علیه بشریت به کار گرفته می شود همان گونه که دنیای غرب پیشرفت دانش پزشکی را علیه بشریت به کار می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین سلامی امروز ششمین همایش ملی سلامت معنوی در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم عنوان کرد: عظمت و اعتلای هر کشوی وابسته به انسان های بزرگی است که عظمت یک ملت را رقم می زنند.

سردار سلامی افزود: این شخصیت های بزرگ دارای نشانه های زیادی هستند و افتخار هر ملتی به شمار می روند و همچون ستاره هایی می درخشند و راه را نشان می دهند.

وی تصریح کرد: در دامان انقلاب، شخصیت های بزرگی تربیت شدند که علم و تقوا را در کنار هم داشتند و تندیس زنده ای از انسانیت و اخلاص بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: با وجود چنین افرادی است که جامعه مسیر رشد و بالندگی را می پیماید؛ما خرسندیم از اینکه در جامعه از نعمت وجود این شخصیت ها برخوردار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهداء از آن دسته افرادی هستند که زندگی شان مظهر حیات طیبه است و جان خود را در نجات بشریت و آرمان های ارزشمند اسلامی و انقلابی فدا می کنند.

سردار سلامی گفت: شهیدان، شخصیت های ستودنی و قابل احترام و بزرگی هستند، آن ها حتی پس از مرگ نیز زنده اند، زیرا نگاهی مادی گرایانه به زندگی نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: در نگاه مادی گرایانه، علم علیه بشریت به کار گرفته می شود

سردار سلامی: در نگاه مادی گرایانه، علم علیه بشریت به کار گرفته می شود