مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 16:512019-02-21بين الملل

تنش در آلبانی؛ استعفای جمعی از نمایندگان پارلمان همزمان با اعتراضات مردمی


درحالی که معترضان به فساد دولت آلبانی خارج از ساختمان پارلمان شعار می دادند، در داخل ساختمان پارلمان نیز قانون گذاران حزب مخالف دولت استعفا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از تظاهرات کنندگان مخالف دولت آلبانی روز پنج شنبه با تجمع دور ساختمان پارلمان این کشور، دولت آلبانی را به دست داشتن در فساد و جرایم سازمان یافته متهم کرده و کناره گیری رییس دولت را خواستار شدند.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز ، صدها نیروی پلیس و رشته های طویل سیم خاردار از ساختمان پارلمان در برابر معترضین حفاظت می کنند.

حامیان حزب مخالف دولت، در مقابل ساختمان پارلمان گرد آمده و با در دست داشتن پوسترهای ضد دولت و دادن شعار اعتراض خود را به گوش نمایندگان رساندند.

جلسه روز پنجشنبه پارلمان به دلیل اعتراضات لغو شده است.

در داخل ساختمان پارلمان نیز، قانون گذاران مخالف دولت در حزب راستگرای دموکرات به رهبری لولزیم باشا درخواست استعفای خود از پالمان را امضا کرده و از دولت خواستند انتخابات پیش از موعد برگزار کند.

امروز پیش از آغاز تظاهرات، باشا به خبرگزاری آسوشیتد پرس گفت: اکنون ما نبردی مدنی، مسالمت آمیز و دموکراتیک را برای بازیابی مشروعیت و دموکراسی در آلبانی رهبری می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش در آلبانی؛ استعفای جمعی از نمایندگان پارلمان همزمان با اعتراضات مردمی

تنش در آلبانی؛ استعفای جمعی از نمایندگان پارلمان همزمان با اعتراضات مردمی