مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 15:562019-02-21ورزشي

خداحافظی غیرمستقیم خادم با وزارت ورزش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امیررضا خادم در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان قم که پیش از ظهر امروز در تالار بعثت خانه جوان قم برگزار شد، اظهار کرد: نخستین بار طی پنج سال دوران حضورم در حوزه استان های ورزش شاهد برگزاری یک مراسم در مکان تخصصی مربوط به حوزه جوان بودم و که این امر اتفاق بسیار خوبی برای قم است.

وی ادامه داد: امروز فقط برای این مراسم به قم سفر کردم و برخلاف شایعات قبلی، برای حضور در دیگر برنامه ها به این شهر نیامدم.

معاون حقوقی پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: به صورت قطعی و از جایگاه وزارت ورزش و جوانان می گویم این تغییر و تحول در اداره کل استان، فقط یک علت داشت که آن هم سیاست حال وزارتخانه برای استفاده حداکثری نیروهای داخل سیستم بود؛ اتفاقی که در همه زمینه ها و حوزه ها باید در کشور رخ بدهد.

خادم با اشاره به عملکرد حسن عابدی در دوران حضور در مدیریت ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: عابدی عملکردی قابل اعتنا و مورد توجه داشت و در حوزه ورزش و جوانان اقدامات خوبی ارائه کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای عابدی گفت: او در دوران مدیریت ورزش و جوانان قم، اخلاق پسندیده و خوبی داشت، طوری که در بین مدیران کل استان ها زبانزد و مطرح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی غیرمستقیم خادم با وزارت ورزش

خداحافظی غیرمستقیم خادم با وزارت ورزش