مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 12:352019-02-21دانش

صنعتی شدن آشپزخانه های دانشگاه ها تا پایان 98


رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه دانشجویان سرمایه های آینده این کشور هستند که باید سلامت روح و جسم آنان در اولویت باشد، گفت: - سعی بر این است تا پایان سال آینده تمامی آشپزخانه های دانشگاه ها صنعتی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی صدیقی، شب گذشته در آیین افتتاح پروژه های دانشگاه صنعتی بیرجند، اظهار کرد: طرح آمایش آموزش عالی به عنوان یکی از محورهای کیفیت گرایی وظیفه حذف دانشگاه را دنبال نمی کند، بلکه در این طرح روش استفاده بهینه از امکانات آموزشی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اساتید و مدیران دانشگاهی باید به عمق بخشیدن فعالیت ها بپردازند تا با تحقق کیفیت آموزشی، آینده سازان موفقی پرورش یابند.

رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در دهه پنجم حاکمیت اصول اخلاقی باید مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: شفافیت در عملکرد از محورهای دهه پنجم انقلاب است.

صدیقی با بیان اینکه در دهه پنجم انقلاب باید نمادسازی و جریان سازی در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: اساتید، نخبگان و روشنفکران باید جرقه های موفقیت 40 ساله را به یکدیگر پیوند دهند تا داشته ها به یک جریان تبدیل شود.

وی اظهار کرد: امروز یکی از مهم ترین این جریان ها هویت ملی است که به عنوان یک سرمایه باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعتی شدن آشپزخانه های دانشگاه ها تا پایان 98

صنعتی شدن آشپزخانه های دانشگاه ها تا پایان 98