مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 12:212019-02-21اجتماعي

مسیر تهران-شمال با محدودیت ترافیکی روبرو است/ ممنوعیت تردد در مسیر کندوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و سامانه هوشمند تردد شمار بر خط، در حال حاضر غیر از محور های مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، - در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 فردا از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و سامانه هوشمند تردد شمار بر خط، در حال حاضر غیر از محور های مسدود و ممنوع ذکر شده در این گزارش، بقیه محور های مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2203 دستگاه تردد شمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 8.

7 درصد افزایش نشان می دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.

8 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صورت پذیرفت؛ هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

به دلیل بارش برف در برخی استان ها و احتمال بروز یخ زدگی و لغزندگی مسیر، مه آلو دگی و کاهش دید و همچنین طغیان برخی رودخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تهران-شمال با محدودیت ترافیکی روبرو است/ ممنوعیت تردد در مسیر کندوان

مسیر تهران-شمال با محدودیت ترافیکی روبرو است/ ممنوعیت تردد در مسیر کندوان