مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 اسفند 1397 ساعت 01:312019-02-20سياسي

مدیر نجومی بگیر دوباره مدیر می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اخبار رسیده به کیهان حاکی است یکی از این مدیران نجومی بگیر که فیش حقوقی 80 و چند میلیونی وی منتشر شده بود، - عدم برخورد جدی و شفاف با پرونده حقوق های نجومی باعث شده است تا با فروکش کردن ماجرا، اغلب آنان بجای توبیخ، بصورت چراغ خاموش در سایر پست های مدیریتی بالا بکارگیری شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اخبار رسیده به کیهان حاکی است یکی از این مدیران نجومی بگیر که فیش حقوقی 80 و چند میلیونی وی منتشر شده بود، قرار است به زودی مدیرعاملی یکی از شرکت های بیمه را برعهده بگیرد.

ح.

ر که یکی از معاونان سابق بیمه مرکزی است، در حالی قرار است عهده دار این سمت شود که رییس وقت بیمه مرکزی به دلیل افشای دریافتی های نجومی خود و معاونانش، استعفا داده بود و معاونان نجومی بگیر نیز در دوره مدیریت جدید، از پست خود کنار گذاشته شدند.

پس از استعفای محمدابراهیم امین، عبدالناصر همتی (رییس فعلی بانک مرکزی) جایگزین وی شد.

چند روز پس از انتصاب، همتی در نشست خبری خود بیان کرد: این پول ها به دلیل بروز اشتباه در بخش مالی و حسابداری به مدیران پرداخت شده و بعد از آن وام های پرداختی را پس گرفتیم.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند نوبت مختلف به موضوع حقوق های نجومی پرداخته و برخورد جدی و ریشه ای با این قضیه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر نجومی بگیر دوباره مدیر می شود؟

مدیر نجومی بگیر دوباره مدیر می شود؟