مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 20:462019-02-20بين الملل

اتحادیه میهنی کردستان: حزب دموکرات از ما انتقام گرفت


معاون دبیر کل حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق نشست امروز پارلمان منطقه کردستان بدون مشارکت حزب متبوع خوددر این جلسه را انتقام جویی بارزانی خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق جلسه امروز پارلمان منطقه کردستان عراق را انتقام توصیف کرد.

کوسرَت رسول علی ، معاون دبیر کل این حزب چهارشنبه (1 اسفند) در واکنش به نشست امروز پارلمان کردستان عراق گفت که حزب دموکرات کردستان با این نشست از اتحادیه میهنی انتقام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه ان.

آر.

تی ، معاون دبیر کل حزب اتحادیه میهنی امروز در نشست دفتر سیاسی این حزب و اعضا و کادرهای دفاتر و مراکز و مؤسسات متبوع این حزب در شهر سلیمانیه گفت: حزب دموکرات به دلیل اینکه منصب ریاست جمهوری از آن اتحادیه میهنی شده، با ما با روح انتقام جویانه رفتار می کند .

حزب دموکرات کردستان (حزب مسعود بارزانی) امروز در اولین نشست پارلمان منطقه کردستان عراق بعد از گذشت چهار ماه از انتخابات پارلمانی این منطقه، خانم والا فرید ، نامزد خود را به عنوان رییس موقت پارلمان انتخاب کرد.

اتحادیه میهنی کردستان عراق که رقیب همیشگی حزب دموکرات کردستان عراق است، جلسه امروز پارلمان را تحریم کرده بود و نمایندگان آن در جلسه امروز شرکت نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه میهنی کردستان: حزب دموکرات از ما انتقام گرفت

اتحادیه میهنی کردستان: حزب دموکرات از ما انتقام گرفت