مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 19:202019-02-20سياسي

باید در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: تمام مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه دارند در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حرکت و فرصت را برای جوانان ایثارگر فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما در چهل سال گذشته با فراز و نشیب های زیادی مانند جنگ تحمیلی 8 ساله روبرو بوده است، اما در سال 1397 شرایط را برای کشورمان به گونه ای رقم زدند که رییس جمهور آمریکا گفت جشن چهل سالگی انقلاب برگزار نمی شود.

وی ادامه داد: با تمام این شرایط مردم ما بار دیگر ثابت کردند که در کنار نظام قرار دارند و از انقلاب اسلامی پشتیبانی می کنند و با پیروی از مقام معظم رهبری باز هم به میدان آمدند و عظمت این حرکت به گونه ای بود که در بسیاری از شهرها مردم در شرایط آب و هوایی برفی و بارانی در راهپیمایی شرکت کردند و حتی رسانه های دشمن هم به این حضور اعتراف کردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به توطئه جدید دشمنان گفت: دشمنان با توجه به اینکه هزینه های زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم

باید در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم