مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 15:562019-02-20سياسي

مدیرعامل ستاد دیه همدان خبر داد آزادی 5 زندانی جرائم غیرعمد در همدان


مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی پنج زندانی جرائم غیرعمد در همدان خبر داد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی آزادی زندانیان غیرعمد کماکان تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

- یدالله روحانی منش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه با کمک خیرین و عوامل ستاد دیه روز گذشته تعداد پنج زندانی غیرعمد مالی از زندان آزاد شدند اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی آزادی زندانیان غیرعمد کماکان تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

 وی با بیان اینکه عمده زندانیان به دلیل جرائم مالی در بند هستند یادآور شد: در حال حاضر 391 نفر زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد که 10 نفر از آنها را بانوان تشکیل می دهند و بدهی برخی از این افراد تا 400 میلیون تومان است.

مدیرعامل ستاد دیه همدان بیان کرد: ستاد دیه استان در سال های اخیر با ارتباط گیری، تعامل و استفاده از ظرفیت های دستگاه قضایی، اجرایی و موسسات خیریه اقدامات سازنده ای در جذب کمک های خیرین و نیکوکاران از جمله مشاوره به طرفین دعوا از طریق کمیته های صلح و سازش، اخذ گذشت از شکات، پرداخت تسهیلات و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مساعدت و همکاری به عمل آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل ستاد دیه همدان خبر داد آزادی 5 زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیرعامل ستاد دیه همدان خبر داد آزادی 5 زندانی جرائم غیرعمد در همدان