مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 13:502019-02-20فناوري

اطلاعات کارت های اعتباری کاربران دستگاه های کارت خوان لو رفت!


یکی از شرکت های توسعه دهنده دستگاه های کارت خوان موسوم به POS اعلام کرده است که گروهی از هکرها موفق شده اند به اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری مشتریان دست پیدا کنند.

- اطلاعات کارت های اعتباری کاربران دستگاه های کارت خوان لو رفت! یکی از شرکت های توسعه دهنده دستگاه های کارت خوان موسوم به POS اعلام کرده است که گروهی از هکرها موفق شده اند به اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری مشتریان دست پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به افزایش قابل ملاحظه حملات سایبری، بدافزاری و همچنین نفوذ هکرها به اطلاعات شخصی و مالی کاربران، همچنان بر اهمیت امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی کاربران و مشتریان افزوده می شود.

بر اساس گزارش های منتشر شده در وب سایت زد دی نت، آمار حملات سایبری و هک در سال 2017 به اوج خود رسید و رکورد حملات سایبری در سال 2018 میلادی نیز شکسته شد.

حالا به تازگی شرکت NCBP به عنوان توسعه دهنده دستگاه های کارت خوان سیار اعلام کرده است که هفته گذشته گروهی از هکرها و مجرمان سایبری به اطلاعات شخصی و مالی کارت های اعتباری مشتریانی که با استفاده از این دستگاه ها اقدام به خرید کرده بودند، دسترسی و نفوذ پیدا کرده و حجم زیادی از این اطلاعات را به سرقت برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات کارت های اعتباری کاربران دستگاه های کارت خوان لو رفت!

اطلاعات کارت های اعتباری کاربران دستگاه های کارت خوان لو رفت!