مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 13:062019-02-20اجتماعي

برپایی اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی از 5 اسفند


اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته از پنجم تا هشتم اسفند ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، قرار است اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی و صنایع آموزشی وابسته از پنجم تا هشتم اسفند ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شود.

از اواخر دهه 60 قانون تأسیس و اداره مدارس غیردولتی تصویب و مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی در چهار چوب مقررات تعیین شده و با نظارت وزارت آموزش و پرورش فعالیت خود را آغاز کردند اما به رغم گذشت 3 دهه از فعالیت وسیع و گسترده بخش غیردولتی در حوزه تعلیم و تربیت،  هنوز امکان و موقعیت مناسبی فراهم نشده است تا بتوانند ظرفیت ها و توانمندی های خود را در یک فضای رقابتی سازنده به نمایش بگذارند و از تجربیات یکدیگر در این عرصه بهره مند شوند همچنین نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و به ترمیم آن بپردازند.

شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی شهر تهران بر پایه همین ضرورت با همکاری حمایت سازمان مدارس و مراکزغیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین با بهره مندی از همراهی سازمان ها ، نهادها، مؤسسات و ارگان های فرهنگی مرتبط به برنامه ریزی و برگزاری نمایشگاه دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی از 5 اسفند

برپایی اولین نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی از 5 اسفند