مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 11:212019-02-20سياسي

فرماندار گچساران: 120 کلاس درس گچساران پذیرای مهمان نوروزی است


120 کلاس درس شهرستان گچساران در ایام نوروز پذیرای مهمان نوروزی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران،  صبح امروز  نشست شورای اداری شهرستان گچساران  با  2 دستور کار با حضور فرماندار،  مدیرکل استاندارد کهگیلویه وبویراحمد و دیگر روسای ادارات شهرستان گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی خوان پایه با اشاره به  ایام پایان سالجاری اظهار کرد: شهرستان گچساران هر ساله میزبان میهمان نوروزی از نقاط مختلف کشور به این شهرستان است.

فرماندار گچساران ادامه داد: شهرستان گچساران به دلیل داشتن امامزادگان واجب التعظیم از جمله مرقد مطهر بی بی حکیمه خاتون ، مناطق گردشگری سیاحتی و زیارتی هر ساله الخصوص در ایام نوروز میزبان کثیری از مسافران وگردشگران نوروزی است.

  بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران گفت: در این راستا کمیته های تخصصی 9 گانه تشکیل شده که دستگاه های متولی هر کدام وظایف خود را انجام خواهند داد.

 وی ادامه داد: در این  زمینه  آموزش و پرورش گچساران در جهت رفاه حال مسافران و مسافران فرهنگی به این شهرستان تعدادی از آموزشگاه ها و کلاس های درس را در جهت  پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در ایام پایانی سالجاری  آماده  و تجهیزکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار گچساران: 120 کلاس درس گچساران پذیرای مهمان نوروزی است

فرماندار گچساران: 120 کلاس درس گچساران پذیرای مهمان نوروزی است