مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 11:052019-02-20سياسي

مدیر سابق اف بی آی: امکان اینکه ترامپ مامور روسیه باشد وجود دارد


اندرو مک کیب، مدیر موقت سابق اف بی ای گفت: به اعتقاد او این امکان وجود دارد که دونالد ترامپ به عنوان یک مامور دولت روسیه فعالیت داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، اندرو مک کیب در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان در مورد اینکه آیا ترامپ می تواند مامور وابسته به روسیه باشد، گفت: من فکر می کنم چنین امکانی وجود دارد و فکر می کنم به همین دلیل ما تحقیقاتمان را شروع کردیم و واقعاً دغدغه این را دارم که ببینم رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده تحقیقات ارتباط ترامپ با روسیه، کجا این نتیجه را می گیرد.

این اظهارات نظرهای مک کیب بعد از آن مطرح شد که او در صبحتهای پذیرفته بود بعد از اخراج جیمز کومی، مدیر سابق اف بی ای از سوی ترامپ تحقیقاتی را درباره عاملیت ترامپ برای مسکو آغاز کرده است و همچنین گفت: هیچیک از 8 رهبر ارشد کنگره آمریکا هنگامی که او در 2017 آنها را در جریان قرار داد مخالفتی اعلام نکردند.

او چند روز پیش فاش کرد: مقامهای ارشد دولت آمریکا درباره امکان کنار زدن ترامپ از ریاست جمهوری با استفاده از متمم 25 قانون اساسی بحث کرده بودند و راد روزنستاین، معاون دادستان کل آمریکا چند بار پیشنهاد داد بود که به صورت پنهانی گفت وگوهایش با رییس جمهور آمریکا را ضبط کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر سابق اف بی آی: امکان اینکه ترامپ مامور روسیه باشد وجود دارد

مدیر سابق اف بی آی: امکان اینکه ترامپ مامور روسیه باشد وجود دارد