مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 10:562019-02-20سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب واقع بینانه است/ جوانان برای پذیرفتن کار ها آماده شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سیدمحمد حسینی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و وزیر اسبق ارشاد در برنامه تلویزیونی رو در رو که از شبکه چهار سیما و با موضوع بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب پخش شد، - دبیرکل کانون دانشگاهیان گفت: طبق بیانیه رهبر معظم انقلاب جوان ها باید به تدریج آماده شوند که کار ها به آن ها سپرده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سیدمحمد حسینی عضو هیات علمی دانشگاه تهران و وزیر اسبق ارشاد در برنامه تلویزیونی رو در رو که از شبکه چهار سیما و با موضوع بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب پخش شد، گفت: این بیانیه برای گام دوم انقلاب راهنمای برای عمل است، برای اینکه با ارزیابی مسیر طی شده ببینیم در این چهار دهه که چگونه حرکت کرده ایم این بیانیه نگاه به آینده و یک کار بی بدیل است و تاکنون چنین راهبردی نداشتیم.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تصریح کرد: توجه به جوانان در سخنان راهبردی این بیانیه مسئله بسیار مهمی است.

جوانان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را ایفا کردند همچنین در بحث علم و فناوری جوانان متخصص ما گام های بلندی برداشتند.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب همه جوان ها اعتماد کردند و به آن ها میدان دادند و با سرعت تحولاتی که در دنیا هست جوان ها سریع تر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب واقع بینانه است/ جوانان برای پذیرفتن کار ها آماده شوند

بیانیه گام دوم انقلاب واقع بینانه است/ جوانان برای پذیرفتن کار ها آماده شوند