مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 10:552019-02-20سياسي

نقدی بر عملکرد وزارت بهداشت و وظایفش که نهادهای دیگر انجامش می دهند


معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با طرح این پرسش که در طرح تحول سلامت جای افراد معلول از بیماران روانی، نخاعی تا اوتیسم کجاست؟ اظهار کرد: - توانبخشی در اختلالات طیف اوتیسم هزینه های فلاکت بار برای خانواده ها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین نحوی نژاددر چهارمین همایش اوتیسم که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد با بیان اینکه درست است کارهای خوبی صورت می گیرد اما شکاف زیادی با حدمطلوب وجود دارد گفت: نظام ثبت اطلاعات دیجیتال داریم و دانشگاه هایی داریم که صدها پایان نامه از آن بیرون می آید اما برای بیماری های چندفاکتوری مانند اوتیسم چه کرده اند؟.

وی افزود: می گوییم پول نیست.

اما آیا یک مرکز دانشگاهی نباید الگویی برای کشور ارائه دهد؟ هرجا مشکل هست بهزیستی و آموزش و پرورش باید برای پاسخگویی جلو بروند اما موقع دریافت جوایز جشنواره ها، اساتید جلو می روند، انتقاداتم به نهادهایی از جمله وزارت بهداشت است.

وزارت بهداشت برای بیماری های سلامت روان و ایجاد کلینیک های خاص چه کرده است؟ وزارت بهداشت مدعی است امر تشخیص و درمان بر عهده اوست.

چند مرکز راه اندازی کرده که کودکان اوتیسم را به آنجا ببریم؟.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با با بیان اینکه بهزیستی که سازمان مددکاری است چرا باید وارد پروسه درمان به این نحو شود؟ گفت: مگر وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی بر عملکرد وزارت بهداشت و وظایفش که نهادهای دیگر انجامش می دهند

نقدی بر عملکرد وزارت بهداشت و وظایفش که نهادهای دیگر انجامش می دهند