مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 10:502019-02-20بين الملل

احتمال صادر نشدن ویزای کار ژاپن برای اتباع ایران و ترکیه


وزارت دادگستری این کشور، احتمالا اتباع ایرانی و ترک را از شبکه ویزایی جدید خود که از ماه آوریل رونمایی خواهد شد، - روزنامه آساشی ژاپن اعلام کرد: وزارت دادگستری این کشور، احتمالا اتباع ایرانی و ترک را از شبکه ویزایی جدید خود که از ماه آوریل رونمایی خواهد شد، محروم خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویزای کاری جدید که طبق بازبینی قانون کنترل مهاجرت و به رسمیت شناختن پناهندگان قرار است از ماه آوریل امسال برای اتباع خارجی صادر شود، با هدف جذب نیروی کار ماهر خارجی برای جبران کمبود نیروی کار در ژاپن تدارک دیده شده است.

طبق قوانین جدید ژاپن، اتباع خارجی تنها در صورتی ویزای کاری دریافت خواهند کرد که دارای پاسپورت از کشوری باشند که در صورت دیپورت شهروندانشان از ژاپن، آن ها را تحویل بگیرند.

به گفته روزنامه آساشی، تصمیم نهایی در خصوص محرومیت اتباع این دو کشور از دریافت ویزای کار ژاپن به دلیل همکاری نکردن دولت این دو کشور در تحویل افراد دیپورت شده از ژاپن، در ماه مارس گرفته خواهد شد.

طبق قوانین ژاپن، اتباع خارجی که به طور غیرقانونی در این کشور اقامت دارند و یا مرتکب اعمال مجرمانه شوند از این کشور اخراج می شوند.

تا پایان ماه ژوئن 2018، بیشترین شمار اتباع خارجی اخراجی از ژاپن متعلق به فیلیپین با 409 نفر، ترکیه با 358 نفر و سری لانکا با 247 نفر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال صادر نشدن ویزای کار ژاپن برای اتباع ایران و ترکیه

احتمال صادر نشدن ویزای کار ژاپن برای اتباع ایران و ترکیه