مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 09:552019-02-20بين الملل

برزیل ارسال کمک ها به ونزوئلا را شنبه آغاز می کند


دولت برزیل در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور ارسال کمک های بشردوستانه به مرز با ونزوئلا را روز شنبه آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوتاویو رگو باروس، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری برزیل اعلام کرد: برزیل روز شنبه برابر با 23 فوریه سال جاری میلادی به درخواست خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا کمک های بشردوستانه ای را در مرز ونزوئلا قرار خواهد داد و گوآیدو مسؤول توزیع این کمک ها خواهد بود.

دولت برزیل در این بیانیه گفت: این کمک ها شامل مواد غذایی و دارو هستند که در اختیار دو شهر بووا ویستا و پاکارایما واقع در ایالت رورایما در شمال ونزوئلا قرار خواهند گرفت تا دولت خوآن گوآیدو، رییس جمهوری خودخوانده ونزوئلا آنها را دریافت کند و رانندگان کامیون های ونزوئلایی در این اقدام مشارکت خواهند داشت.

براساس این بیانیه دولت برزیل، این عملیات بشردوستانه با همکاری مقامات آمریکایی سازماندهی می شود، با این حال یکی از سخنگویان دولت برزیل تاکید کرد که این کشور مسؤولیت ارسال کمک های بشردوستانه را برعهده می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، دولت نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا پیشتر از دریافت این کمک ها امتناع و تاکید کرد که این اقدام مداخله خارجی در امور داخلی این کشور را توجیه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزیل ارسال کمک ها به ونزوئلا را شنبه آغاز می کند

برزیل ارسال کمک ها به ونزوئلا را شنبه آغاز می کند