مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اسفند 1397 ساعت 00:412019-02-19سياسي

کاوه مدنی با مراکز صهیونیستی چه ارتباطی دارد؟+ اسناد


بعد از انتشار عکس رقص کاوه مدنی، در حرکتی هماهنگ میان ضدانقلاب خارجی و برخی جریان های داخلی، تلاش شد که طی یک عملیات فریب، کل اتهامات مدنی به همین حضور فروکاسته شود و اصل ماجرا لوث گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مشرق نوشت: بعد از بازداشت شماری از متهمان به جاسوسی از مراکز نظامی (در پوشش فعالیت های محیط زیستی) در اواسط زمستان 96، کاوه مدنی لاریجانی معاون عیسی کلانتری در سازمان حفاظت از محیط زیست نیز برای مدتی کوتاه بازداشت شد.

عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، در 21 بهمن 96، در توضیح این بازداشت ها گفت: متهمان پرونده با هدایت افسران اطلاعاتی سیا و موساد مأموریت های سه گانه ای را شامل موضوعات زیست محیطی، نفوذ در جامعه علمی ایران و جمع آوری اطلاعات از اماکن حساس و حیاتی کشور از جمله پایگاه های موشکی کشور، دنبال می کرده اند و برخی متهمان به انجام سفرهای متعدد به سرزمین های اشغالی از جمله به منظور شرکت در کنفرانس منارید که با حضور افسر اطلاعاتی موساد در رژیم صهیونیستی برگزار شده، اقرار و اذعان کرده اند .

به گفته دادستان تهران، دو نفر از افسران سازمان اطلاعات آمریکا با هویت معلوم در پوشش های مختلف به ایران و برخی از استان های کشور سفر کرده اند که از جمله اهداف آن ها، ایجاد مؤسسه ای در قالب فعالیت های زیست محیطی بوده و طبق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاوه مدنی با مراکز صهیونیستی چه ارتباطی دارد؟+ اسناد

کاوه مدنی با مراکز صهیونیستی چه ارتباطی دارد؟+ اسناد