مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 16:552019-02-19سياسي

نشست کارگروه امنیت دریایی اجلاس نیروهای دریایی اقیانوس هند (آیونز)


نشست کارگروه امنیت دریایی اجلاس نیروهای دریایی اقیانوس هند (آیونز) به ریاست امیر دریادار دوم محمدرضا عزیزی معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش و ریس دبیرخانه و ریس کارگروه امنیت دریایی آیونز و حضور کشورهای عضو در بندرعباس برگزار شد.

- نشست کارگروه امنیت دریایی اجلاس نیروهای دریایی اقیانوس هند (آیونز) نشست کارگروه امنیت دریایی اجلاس نیروهای دریایی اقیانوس هند (آیونز) به ریاست امیر دریادار دوم محمدرضا عزیزی معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش و ریس دبیرخانه و ریس کارگروه امنیت دریایی آیونز و حضور کشورهای عضو در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار دوم عزیزی در این نشست با خیرمقدم به نمایندگان کشورهای عضو آیونز و ابلاغ سلام امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: همه ما با یک هدف مشترک دور هم جمع شدیم که عبارت است از همگرایی و همفکری و تعامل برای ایجاد امنیت در اقیانوس هند به عنوان یکی از راهبردی ترین اقیانوس های جهان.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان ریاست جدید این کارگروه به دنبال حرکتی فعال و جدیی با همکاری یکدیگر هستیم که نخستین گام آن رسیدن به دستورالعمل جامعه و کامل امنیت دریایی است که بنا داریم با به اشتراک گذاشتن نظرات و همکاری ها مسئولانه شما به آن برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کارگروه امنیت دریایی اجلاس نیروهای دریایی اقیانوس هند (آیونز)

نشست کارگروه امنیت دریایی اجلاس نیروهای دریایی اقیانوس هند (آیونز)