مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 14:112019-02-19سياسي

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اولویت بسیج سازندگی، خدمت به محرومان است


بسیج سازندگی با تأسی به سیره نبوی و ائمه اطهار (ع)، اندیشه های ناب امام راحل (ره) و تأکید مقام معظم رهبری، خدمت به محرومان و نیازمندان را اولویت هدف اساسی خود می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، سرهنگ حمیدرضا اله بداشتی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از آمادگی بسیج سازندگی برای همکاری و تعامل با کمیته امداد امام (ره) جهت ارائه خدمت به محرومان خبرداد.

 این مسؤول با تقدیر از فعالیت های کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: نیروهای جهادی بسیج سازندگی در عرصه های مختلف خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم استان حضور فعال دارد .

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در برگزاری اردوهای جهادی، با استفاده از نیروهای بسیجی، تجربیات خوبی دارد و آماده است تا با استفاده از این تجربیات و ظرفیت های موجود برای خدمت به جامعه هدف کمیته امداد امام(ره) تلاش کند.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: در واقع بسیج سازندگی با تأسی به سیره نبوی و ائمه اطهار(ع)، اندیشه های ناب امام راحل (ره) و تأکید مقام معظم رهبری، خدمت به محرومان و نیازمندان را اولویت هدف اساسی خود می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اولویت بسیج سازندگی، خدمت به محرومان است

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اولویت بسیج سازندگی، خدمت به محرومان است