مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 14:062019-02-19سياسي

اگر معیار رشد اساتید مقالات ISI باشد، در عصر تمدن نوین اسلامی درجا خواهیم زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد علی اکبر ولایتی در همایش رونمایی از 40 اثر فاخر در حوزه مطالعات انقلاب اسلامی که صبح امروز در مجتمع، - اگر مقالات ISI معیار رشد اساتید باشد، در عصر تمدن نوین اسلامی درجا خواهیم زد رییس هیئت مؤسس و هیئت آمنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اگر معیار های رشد استادان براساس مقالات ISI باشد، در عصر ترجمه تمدن نوین اسلامی، درجا خواهیم زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد علی اکبر ولایتی در همایش رونمایی از 40 اثر فاخر در حوزه مطالعات انقلاب اسلامی که صبح امروز در مجتمع، ولی عصر (عج) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری به خوبی در پیام تاریخی خویش گام دوم انقلاب را تدوین کردند و به حق مردم نیز با مشارکت پرشور در راه پیمایی 22 بهمن، پاسخ ارزشمندی به دشمنان نظام اسلامی دادند.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رغم مشکلاتی که مردم در این چند سال گذشته تحمل کرده اند، با حمایت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران هم چنان با عظمت پابرجا مانده است.

رییس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به 60 شهید مدافع حرم که از اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی هستند، این شهدا را رویش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر معیار رشد اساتید مقالات ISI باشد، در عصر تمدن نوین اسلامی درجا خواهیم زد

اگر معیار رشد اساتید مقالات ISI باشد، در عصر تمدن نوین اسلامی درجا خواهیم زد