مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 13:352019-02-19سياسي

ریاست ستاد مدیریت بحران تهران به وزیر کشور محول می شود


برای تسهیل، انسجام بخشی، هماهنگی و هم افزایی فعالیت های دستگاه ها و نهادها ستاد مدیریت بحران در سطح ملی به ریاست وزیر کشور و دبیری رییس سازمان مدیریت بحران با عضویت بیش از 25 وزارتخانه و دستگاه تشکیل می شود.

- سخنگوی وزارت کشور گفت: برای تسهیل، انسجام بخشی، هماهنگی و هم افزایی فعالیت های دستگاه ها و نهادها ستاد مدیریت بحران در سطح ملی به ریاست وزیر کشور و دبیری رییس سازمان مدیریت بحران با عضویت بیش از 25 وزارتخانه و دستگاه تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سلمان سامانی اظهارکرد: لایحه مدیریت بحران کشور در سال 94 تقدیم مجلس شورای اسلامی شد ‍و با تلاش نمایندگان این لایحه در قالب 26 ماده در جلسات اخیر مجلس به تصویب رسید و با تایید شورای نگهبان به قانون دائمی تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید براینکه این قانون در بین قوانینی که تاکنون در کشور به تصویب رسیده است بیشترین دستگاه ها را تحت شمول خود دارد، به ماده 2 آن اشاره کرد و گفت: قوای سه گانه اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی، موسسات انتفاعی وابسته به دولت، بانک ها و موسسات اعتباری دولتی، شرکت های بیمه دولتی همچنین موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی، موسسات عمومی، بنیادها و نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی، کلیه نهادها و واحدهای زیر نظر مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست ستاد مدیریت بحران تهران به وزیر کشور محول می شود

ریاست ستاد مدیریت بحران تهران به وزیر کشور محول می شود