مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 11:562019-02-19سياسي

صدا و سیما مروج تجمل گرایی و ارائه دهنده سبک زندگی غیر اسلامی و ایرانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه ای خطاب به رییس سازمان صدا و سیما نوشت: صداوسیما به جای گسترش سبک زندگی اسلامی، - صدا و سیما دانشگاهی همگانی باشد که در آن دین و اخلاق و ارزش های اسلامی و راه و روش زندگی و تازه های جهان علم و سیاست و اندیشه های نوین و راهگشا، به زبان های رسا و باب فهم همه قشرها، آموخته شود و همه از ذهن های ساده تا مغز های متفکر و انسان های برجسته، بتوانند به تناسب آمادگی خود از آن بهره ببرند و از فیض آن سیراب شوند.

مقام معظم رهبریاکنون که ملت شریف ایران، درکنار هم یکپارچه جشن 40 سالگی و بلوغ انقلاب اسلامی ایران را، باشکوه هر چه تمام تر برگزار نمود زمان آن رسیده که عصاره 40 سال کار و تلاش در راه پیش برد اهداف انقلاب، خود را نمایان کند و انقلابی دیگر اینبار در ساختار سازمان ها و ارگان های نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به دولت اسلامی و از آن به جامعه اسلامی و در نهایت نیل به هدف تمدن نوین اسلامی صورت گیرد.

یکی از مهمترین و موثرترین این سازمان ها که نقش بسیار راهبردی در برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی دارد، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی است.

سازمانی که اهمیتش آن چنان زیاد است که می تواند سهم قابل توجهی در شکل گیری سبک زندگی جامعه اسلامی داشته باشد، و با ارائه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیما مروج تجمل گرایی و ارائه دهنده سبک زندگی غیر اسلامی و ایرانی است

صدا و سیما مروج تجمل گرایی و ارائه دهنده سبک زندگی غیر اسلامی و ایرانی است