مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 11:162019-02-19فرهنگي

مجموعه از چشم ها با طرح جلدی متفاوت از هفته آینده وارد بازار نشر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، از چشم ها نام مجموعه ای 15 جلدی از انتشارات روایت فتح است که به زندگی تعدادی از فرماندهان بزرگ جنگ از نگاه خانواده، - مجموعه از چشم ها با طرح جلدی متفاوت از هفته آینده وارد بازار نشر می شود از چشم ها نام مجموعه ای 15 جلدی از انتشارات روایت فتح است که به زندگی تعدادی از فرماندهان بزرگ جنگ از نگاه خانواده، دوستان و همرزمان اشاره دارد و تعداد 7 جلد از این مجموعه ماندگار با طرح جلدی کاملا متفاوت از هفته آینده راهی بازار نشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، از چشم ها نام مجموعه ای 15 جلدی از انتشارات روایت فتح است که به زندگی تعدادی از فرماندهان بزرگ جنگ از نگاه خانواده، دوستان و همرزمان اشاره دارد و تعداد 7 جلد از این مجموعه ماندگار با طرح جلدی کاملا متفاوت از هفته آینده راهی بازار نشر می شود.

به مجنون گفتم زنده بمان نام اولین کتاب از این مجموعه است که زندگی شهید حمید باکری از چشم کسانی که او را دیده اند روایت می کند و فرهاد خضری نویسندگی این کتاب را بر عهده داشته است.

به مجنون گفتم زنده بمان داستان زندگی شهید مهدی باکری، دومین کتاب این مجموعه ماندگار است که با نویسندگی فرهاد خضری این کتاب دهمین چاپ خود را به بازار نشر عرضه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه از چشم ها با طرح جلدی متفاوت از هفته آینده وارد بازار نشر می شود

مجموعه از چشم ها با طرح جلدی متفاوت از هفته آینده وارد بازار نشر می شود