مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 11:052019-02-19بين الملل

معاون دادستان کل آمریکا ماه مارس کناره گیری می کند


یکی از مقامات وزارت دادگستری آمریکا اظهار کرد، انتظار می رود معاون دادستان کل این کشور که شورایی ویژه برای تحقیقات درباره ارتباط احتمالی میان روسیه و کمپین ترامپ تشکیل داد، - اواسط ماه مارس کناره گیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی می شود که راد روزنستاین، معاون دادستان کل آمریکا مدت کوتاهی پس از آغاز به کار ویلیام بار، دادستان کل جدید آمریکا از سمت خود کناره گیری کند.

این مقام وزارت دادگستری گفت، کناره گیری روزنستاین با اتهامات مطرح شده در این باره که او در نظر داشته در دیدار با ترامپ به خود رکوردر وصل کند یا قصد داشته با استفاده از متمم بیست و پنجم قانون اساسی آمریکا رییس جمهور را از سمت خود برکنار کند، ارتباطی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، روزنستاین که دومین مقام ارشد وزارت دادگستری است در ماه مه سال 2017 رابرت مولر را به عنوان بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا منصوب کرد.

روزنستاین که یک جمهوری خواه است این تصمیم را به دنبال کناره گیری جف سشنز، دادستان کل وقت از این پرونده اتخاذ کرد که خود را فاقد صلاحیت رسیدگی به آن دانست.

با اعلام مت ویتاکر به عنوان دادستان کل موقت از سوی دونالد ترامپ در روز هفتم نوامبر، روزنستاین نظارت بر تحقیقات مولر را متوقف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان کل آمریکا ماه مارس کناره گیری می کند

معاون دادستان کل آمریکا ماه مارس کناره گیری می کند