مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 11:002019-02-19پزشكي

شایع ترین علل بیماری و ناتوانی در مردان


دبیر علمی سومین کنگره سلامت مردان ضمن اشاره به علل بیماری و ناتوانی در مردان، درباره سرطان های شایع در مردان نیز توضیح داد.

- دبیر علمی سومین "کنگره سلامت مردان" ضمن اشاره به علل بیماری و ناتوانی در مردان، درباره سرطان های شایع در مردان نیز توضیح داد.

دکتر محمد سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت توجه به سلامت مردان برای داشتن جامعه ای سالم، اظهار کرد: شایع ترین علت بیماری و ناتوانی در مردان بیماری های قلبی عروقی و علل بعدی به ترتیب حوادث و سوانح غیرعمد، سرطان ها و تومورها، بیماری های دستگاه تنفسی، حوادث عمدی، بیماری های متابولیک، بیماری های دستگاه گوارش، اختلالات تناسلی و ادراری و بیماری های اعصاب و روان است.

وی با بیان اینکه از منظر بیماری ها، دو دسته بیماری واگیر و غیرواگیر در کمین مردان است، گفت: بیماری های واگیر مانند ایدز، مالاریا و سل در مردان شیوع بیشتری دارد؛ چرا که مردان بیشتر در فضای خارج از منزل به سر می برند و کنش های اجتماعی و رفتارهای پرخطر آنها بیشتر است و همچنین بیماری های غیرواگیر مانند بیماری های قلبی عروقی، سرطان ها، بیماری های روانی، تنفسی، شغلی، بیماری عضلانی - اسکلتی و سوانح و حوادث در مردان شایع تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین علل بیماری و ناتوانی در مردان

شایع ترین علل بیماری و ناتوانی در مردان