مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:502019-02-19اقتصادي

کشت های فراسرزمینی یکی از مهمترین اهداف ماست


رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین اهدافی که در نظام مهندسی پیگیر آن هستیم، بحث کشت های فراسرزمینی است.

- محمدعلی قناد زاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص چالش های اصلی بخش کشاورزی، اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی ما در بخش کشاورزی، موضوع آب است.

قنادزاده بیان کرد: امیدواریم که در استان خراسان رضوی بتوانیم با استفاده از سیستم های نوین آبیاری، تجهیزات و ماشین آلات به نتیجه مطلوب که افزایش درصد ضریب دانش، استفاده از ماشین آلات و تجهیزات عالی و سیستم های آبیاری است، دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: ما در بخش کشاورزی یک اصطلاحی را به عنوان بهره وری داریم که هر کدام از آن ها در گرایش های مختلف به یک نوع معرفی می شوند.

صحبت ما این بوده که بتوانیم همه تجهیزات خود را هم راستا با هدف کشاورزی خود قرار دهیم و در این راستا امنیت غذایی خود را نیز افزایش دهیم.

رییس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی در خصوص میزان توجه به بخش کشاورزی در بودجه 98، اضافه کرد: هر چه قدر که ما بتوانیم هزینه کرد خود را بیشترکنیم، می توانیم به همان میزان نیز عملکردهای خود را افزایش دهیم، اما باید از دیدگاه متخصصین اقتصادی نقطه بهینه پیدا کنیم، اگر این نقطه پیدا شود، مسلما با افزایش بودجه، بهره وری و عملکرد همراه خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت های فراسرزمینی یکی از مهمترین اهداف ماست

کشت های فراسرزمینی یکی از مهمترین اهداف ماست