مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 10:352019-02-19سياسي

سردار غیب پرور:به ازای هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی تشکیل شود


باید به ازای هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی تشکیل دهیم چرا که نیاز کشور به خدمت رسانی گروه های جهادی بیش از زمان کنونی است.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید به ازای هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی تشکیل دهیم چرا که نیاز کشور به خدمت رسانی گروه های جهادی بیش از زمان کنونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامحسین غیب پرور در سفری دو روزه به سمنان اظهار کرد: از دو سال گذشته تا امروز مسیری را انتخاب کرده ایم تا طرح های اعتلای بسیج به خوبی اجرایی شود؛ این طرح ها روی ریل خدمت رسانی به مردم قرار گرفته است و به عبارت دیگر، بسیج و حیات و تعالی آن را در خدمت به مردم می دانیم.

غیب پرور بیان کرد: ملت ایران مردم سالاری دینی را پذیرفته اند و راه استمرار و حیات مبارک انقلاب اسلامی در حضور مردم در صحنه است و خدمت به مردم از مهم ترین وظایف بسیج محسوب می شود.

وی با اشاره بر طرح های اعتلای بسیج افزود: راه اندازی گروه های جهادی طی دو سال و افزایش شمار گروه های جهادی بسیج از 6 به 11 هزار گروه از جمله طرح های اعتلای بسیج بوده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: برنامه اخیر ما برای گروه های جهادی این است تا به ازای هر پایگاه مقاومت بسیج، یک گروه جهادی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غیب پرور:به ازای هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی تشکیل شود

سردار غیب پرور:به ازای هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی تشکیل شود