مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 09:012019-02-19اجتماعي

طی ایام نوروز صورت می گیرد فعالیت 12 اتوبوس گردشگری در همدان


مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه های مسافربری سازمان شهرداری همدان از فعالیت 12 اتوبوس گردشگری طی ایام نوروز در همدان خبر داد.

- بابک اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه معاونت اتوبوسرانی شهرداری همدان امسال نیز در ایام نوروز خدمات خاصی را به مسافران ارائه خواهد داد اظهار کرد: در این ایام تعدادی از اتوبوس ها به صورت گردشی در سطح شهر فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس ها از ساعت 8:30 تا 17 هر روز در سطح شهر فعال اند خاطرنشان کرد: رانندگان نیز به صورت شیفت بندی در ایام نوروز فعالیت دارند.

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه های مسافربری سازمان شهرداری همدان با اشاره به آماده باش پرسنل اتوبوسرانی در  تعطیلات نوروز گفت: شیفت اول کاری نیروها از 29 اسفندماه تا هفتم فروردین و شیفت دوم از 7 تا 13 فروردین خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال 14 و 15 فروردین نیز تعطیل است و به همین دلیل تا پایان تعطیلات خدمات ارائه خواهد شد خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز 12 اتوبوس گردشگری در سطح شهر فعالند که اگر نیاز باشد تعداد آنها را افزایش خواهیم داد.

اسدی با اشاره به اینکه هر سال مکان اصلی حرکت اتوبوس های گردشگری یادمان عین القضات در خیابان باباطاهر بوده که امسال نیز احتمالاً همین مکان باشد گفت: ارائه خدمات مطلوب به شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی ایام نوروز صورت می گیرد فعالیت 12 اتوبوس گردشگری در همدان

طی ایام نوروز صورت می گیرد فعالیت 12 اتوبوس گردشگری در همدان