مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 بهمن 1397 ساعت 07:252019-02-19سياسي

انگار قرار نیست که بازنشسته ها بروند!


بعد از اما و اگرهای بسیار در رابطه با اجرای اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان که منجر به خروج تعداد زیادی از بازنشسته های به کار گرفته شده در سازمان ها می شد، - بار دیگر طرحی از سوی نمایندگان مجلس مطرح شده که ظاهراً به حفظ بازنشسته ها در سازمان ها کمک می کند و به نوعی عقب گرد به گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی نمایندگان مجلس طرحی را ارائه کرده اند که در راستای اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان است.

گرچه تاکنون محتوای این طرح به طور رسمی منتشر نشده، اما آنچه که برخی از نمایندگان در این رابطه اعلام کرده اند ظاهراً اصلاحیه قبلی را تحت تاثیر قرار می دهد.

ماجرا از این قرار بود که در تابستان سال جاری مجلس قانون منع بکارگیری بازنشستگان که در سال 1395 تصویب شده بود را اصلاح کرد و در شرایطی که این قانون اجازه می داد، تعداد زیادی از مدیران بازنشسته در بخش های مختلف مشغول به کار باشند، طبق اصلاحیه حضورشان تا حدی محدود شد.

بر این اساس قرار شد که دیگر استانداران، سفیران و معاونان وزیران شامل معافیت قانون منع بکارگیری بازنشستگان نشده و اگر شرایط لازم را ندارند کنار بروند.

از سوی دیگر درصد جانبازی افرادی که می توانستند باقی بمانند نیز از 50 به 70 افزایش یافت که خود موجب کاهش معافیت های مدیران بازنشسته می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگار قرار نیست که بازنشسته ها بروند!

انگار قرار نیست که بازنشسته ها بروند!