مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 19:052019-02-18ورزشي

پیشرفت قابل توجه زنان در ورزش،آموزش عالی و کارآفرینی


دبیر کل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان گفت: در این چهار دهه زنان ایرانی در کشاکش افراط و تفریط بودند و به خوبی توانستند راه خود را با اهتمام و منطق پیدا کنند و به دستاوردها و پیشرفت های قابل توجه و افتخار آفرینی به ویژه در حوزه ورزش، - آموزش عالی و کارآفرینی برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهیندخت مولاوردی در نشست ارزیابی عملکرد چهل ساله جمهوری اسلامی درباره حقوق زنان گفت: در این ارزیابی چند حالت وجود دارد؛ مقایسه میان وضعیت موجود با قبل از انقلاب و سال انقلاب، ارزیابی بایدهایی که انقلاب برای آن صورت گرفته، ارزیابی با کشورهایی که همزمان با ما توسعه یافتند، مقایسه با کشورهای اسلامی و مقایسه با شاخص های جهانی.

وی ادامه داد: شاهدیم که این روزها اطلاعات، داده ها و تحلیل های مبسوط و جامعی در حوزه های مختلف در خارج و داخل کشور از جمله حوزه زنان در حال انجام است.

جمع آوری داده ها و اطلاعات می تواند یکی از مأموریت های نهادهای مدنی باشد و ورودی داشته باشند برای نقد، تحلیل و گزارش سایه ای که در دنیا مطرح است.

اکثر احزاب دارای شورای زنان هستند که می توانند گزارش هایی تهیه کنند و به ارائه راهکارهایی برای بهبود وضعیت زنان بپردازند.

متأسفانه این موضوع در کشور ما کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت قابل توجه زنان در ورزش،آموزش عالی و کارآفرینی

پیشرفت قابل توجه زنان در ورزش،آموزش عالی و کارآفرینی