مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 16:162019-02-18سياسي

نایب رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس: با استیضاح رییس جمهور مخالفیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، محمد دهقان، نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اقدام تعدادی از نمایندگان برای تهیه امضا جهت استیضاح رییس جمهور گفت: - نایب رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس: با استیضاح رییس جمهور مخالفیم دهقان مخالفت خود را با استیضاح رییس جمهور در مجلس متذکر شد و تاکید کرد استیضاح رییس جمهور در فراکسیون نمایندگان جریان انقلابی مجلس طرح نشده و قریب به اتفاق اعضای این فراکسیون هم با دلایل متنوعی که دارند استیضاح رییس جمهور را مقدور و مطلوب نمی دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، محمد دهقان، نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اقدام تعدادی از نمایندگان برای تهیه امضا جهت استیضاح رییس جمهور گفت: ما فهرستی از نابسامانی ها در داخل کشور داریم که ربطی به مسائل سیاسی ندارند.

به عنوان نمونه خصوصی سازی یکی از مشکلات اساسی کشور است که برخی مدیران دولت در خلال آن، به صورت عجیبی مجموعه ای از اموال ملت مثل ماشین سازی تبریز، نیشکر هفت تپه، کشت و صنعت مغان و.

را به ثمن بخس بعضا به افراد ناسالم، واگذار و بیت المال را ضایع کردند و متاسفانه به رغم تذکر نمایندگان و تشکیل پرونده قضایی وممنوع الخروج شدن برخی مسئولان و زندانی شدن متهمان این ها با پررویی بر غارت اموال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس: با استیضاح رییس جمهور مخالفیم

نایب رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس: با استیضاح رییس جمهور مخالفیم