مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 16:062019-02-18پزشكي

شماره زمستانی مجله Nanomedicine دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ شماره زمستان (Volume 6, Issue 1, Winter 2019) مجله Nanomedicine وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 9 مقاله در حوزه های نانوپزشکی، - شماره زمستانی مجله Nanomedicine وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 9 مقاله در حوزه های نانوپزشکی، زیست شناسی، زیست فناوری و داروسازی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو؛ شماره زمستان (Volume 6, Issue 1, Winter 2019) مجله Nanomedicine وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 9 مقاله در حوزه های نانوپزشکی، زیست شناسی، زیست فناوری و داروسازی منتشر شد.

در این شماره 9 مقاله (دو مقاله مروری و 7 مقاله اصیل) در زمینه های نانوپزشکی، زیست شناسی، زیست فناوری و داروسازی از محققان از دانشگاه های مختلف ایران و خارج کشور به چاپ رسیده است.

لازم به ذکر است که مجله Nanomedicine به همت مرکز تحقیقات نانوفناوری دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری دکتر محمد رمضانی منتشر می شود.

این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون شش جلد مشتمل بر 22 شماره که حاوی 159 مقاله اصیل و 22 مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.

اعضای هیئت علمی برجسته برخی از دانشگاه های کشور و همچنین برخی از دانشگاه های خارجی از کشور هایی همچون آمریکا، چین، کانادا، دانمارک، هند و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره زمستانی مجله Nanomedicine دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد

شماره زمستانی مجله Nanomedicine دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد