مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 15:252019-02-18اقتصادي

اجرای عملیات بیابان زدایی در 30 هکتار از اراضی بیابانی اردستان


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان، گفت: حدود 30 هکتار از اراضی بیابانی شهرستان اردستان طرح بادشکن زنده و قلمه زنی درخت تاغ با اعتبار 630 میلیون ریال از اعتبارات استان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا - مجید خداپرستان ظهر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کاهش سطح بیابان های استان و احیای آن ها به طرق مختلف همواره یکی از برنامه های مهم این اداره بوده است و این برنامه برای سال های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به تازگی حدود 30 هکتار از اراضی بیابانی شهرستان اردستان در طرح بادشکن زنده و قلمه زنی درخت تاغ با اعتبار 630 میلیون ریال از اعتبارات استان اجرایی شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان، اضافه کرد: در سطح شهرستان اردستان با مساحت 1200 هزار هکتار وسعت حدوداً 600 هزار هکتار منطقه بیابانی و نیمه بیابانی وجود دارد.

در سال های گذشته با طراح های بیابان زدایی که اجرا شده تقریباً 90 هزار هکتار تاغ زار وجود دارد که از شرق تا غرب شهرستان کشیده شده است.

خداپرستان با بیان اینکه در شهرستان اردستان کانون بحران درجه یک وجود ندارد، گفت: بیشتر بحران هایی که در شهرستان وجود دارد درجه دو و سه است و محل جابجایی رسوب گذاری است که وارد عرصه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات بیابان زدایی در 30 هکتار از اراضی بیابانی اردستان

اجرای عملیات بیابان زدایی در 30 هکتار از اراضی بیابانی اردستان