مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 15:062019-02-18سياسي

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد آغاز طرح استقبال از بهار در مازندران


جانشین فرمانده انتظامی مازندران از آغاز طرح استقبال از بهار در راستای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در سطح استان با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات پایان سال خبر داد.

- حسن مفخمی شهرستانی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با قدردانی از حضور پرشور و پرصلابت مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان مازندران در راهپیمایی 22 بهمن ماه که حماسه ای دیگر را رقم زدند، وقوع حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان و شهادت جمعی از پاسداران انقلاب را تسلیت گفت.

وی، حرکت عظیم 22 بهمن ماه را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان نظام دانست و تصریح کرد: بی شک مردم پشتوانه این انقلاب هستند و تداوم انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم در صحنه رقم خواهد خورد.

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به روزهای پایانی سال و افزایش تردد در معابر عمومی، خیابان ها و افزایش بار ترافیک و همچنین حضور شهروندان در مراکز تجاری و بازار از اجرای طرح ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار از 27 بهمن ماه تا 28 اسفندماه خبر داد.

این مسؤول به تقویت گشت های انتظامی و اقدامات پیشگیرانه پلیس در راستای پیشگیری و مقابله با جرایم و همچنین روان سازی و کاهش بار ترافیک و برخورد با تخلفات راهور اشاره کرد و گفت: در این طرح با اشراف اطلاعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد آغاز طرح استقبال از بهار در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد آغاز طرح استقبال از بهار در مازندران