مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 15:062019-02-18سياسي

حمله سگ ولگرد به یک کودک 7 ساله در یک روستا


بخشدار مرکزی نهاوند با اشاره به حادثه حمله روز گذشته سگ های ولگرد به کودک 7 ساله در روستای کوهانی این شهرستان از آغاز جمع آوری سگ های ولگرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت صالحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه حمله سگ های ولگرد به کودک 7 ساله در روز گذشته در روستای کوهانی این شهرستان گفت: از 8 ماه قبل با تمامی دهیاران جلساتی را تشکیل داده و نسبت به اجرای طرح ساماندهی و جمع آوری سگ های ولگرد تأکیدات لازم انجام شد.

وی ادامه داد: طرح جمع آوری و ساماندهی سگ های ولگرد در روستاها در حوزه وظایف دهیاران بوده و در روستای کوهانی نیز تاکنون با شرکت های مجری در دو مرحله قراردادهایی انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم در روستاها دامداری و کشاورزی است، وجود سگ های ولگرد بیشتر به چشم می خورد و به دهیاران نیز تاکید شده است هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهند.

صالحی با اشاره به انجام تمام اقدامات بهداشتی در خصوص این سگ گزیدگی و تزریق واکسن هاری، بیان کرد: روستای کوهانی به علت نزدیکی به محل دفن زباله های شهرستان متأسفانه بیشتر با پدیده سگ های ولگرد مواجه است و با تاکید فرماندار و دادستان نهاوند اقدامات ویژه در این روستا انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سگ ولگرد به یک کودک 7 ساله در یک روستا

حمله سگ ولگرد به یک کودک 7 ساله در یک روستا