مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 15:052019-02-18حوادث

زورگیر 18ساله دوباره به زندان باز می گردد


رییس کلانتری خانی آباد نو از دستگیری مجدد زورگیر 18 ساله این محله خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ محمد حسن هاشمی دراین باره اظهار کرد: با اعلام شکایت از سوی تعدادی از شهروندان درباره زورگیری مرد جوانی 18 تا 20 ساله با مسدود کردن راه این افراد و تهدیدشان با سلاح سرد، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از مأموران کلانتری انجام تحقیقات را برای دستگیری این جوان آغاز کردند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که مشخصات ظاهری این متهم با فردی که در گذشته به علت زورگیری و تهدید با سلاح سرد دستگیر شده مطابقت دارد.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات متهم شناسایی شد و مأموران به صورت نامحسوس وی را تحت مراقبت قرار دادند، گفت: در ادامه یکی از شهروندان طی تماس تلفنی از زورگیری مرد جوان شکایت و تقاضای خدمات پلیسی کرد.

با اعزام نزدیک ترین گشت انتظامی کلانتری به آدرس اعلام شده، مأموران متهم را در همان حوالی وقوع جرم دستگیر و در بازرسی بدنی از او اموال مسروقه و یک قبضه سلاح سرد را کشف کردند.

رییس کلانتری خانی آباد با اشاره به اینکه اموال مسروقه از سوی شاکی شناسایی شد و متهم نیز در همان محل به ارتکاب جرم اعتراف کرد، گفت: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورگیر 18ساله دوباره به زندان باز می گردد

زورگیر 18ساله دوباره به زندان باز می گردد