مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 13:352019-02-18سياسي

برپایی یازدهمین جشنواره پژوهش در مدیریت شهری


سرپرست مرکز مطالعات شهرداری تهران گفت: یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در 9 محور اصلی و با شعار تهران به سوی 1400 خرداد سال 98 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم بصیرت افزود: شناسایی، تبادل و ترویج یافته های علمی و تجارب جهانی حوزه مدیریت شهری مهمترین هدف شکل گیری این جشنواره است وسال آینده محور ویژه این کنفرانس برند شهری است.

به گفته وی تکریم پدیدآورندگان آثار در حوزه های مختلف مدیریت شهری و تقویت کاربست پژوهش های نظری و دستاوردهای علمی از دیگر اهداف این جشنواره هستند.

بصیرت با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در 9 محور تخصصی گفت: زیرساخت های مدیریتی و توسعه شهری، مالی و اقتصاد شهری، اجتماعی و فرهنگی، کاربست پروژه های پژوهشی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی، معماری و شهرسازی، ایمنی و بحران از جمله محورهای تخصصی این جشنواره هستند.

رییس شورای سیاستگذاری یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شعار امسال را به سوی تهران 1400 دانست و اظهارکرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های مختلف کتاب، مقاله، پایان نامه و طرح پژوهشی تا نیمه فروردین 98 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند همچنین برای شرکت در کارگاه ها و پنل های تخصصی تا نیمه اردیبهشت سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی یازدهمین جشنواره پژوهش در مدیریت شهری

برپایی یازدهمین جشنواره پژوهش در مدیریت شهری