مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 13:202019-02-18پزشكي

اپلیکیش های سلامت باید متناسب با نیاز ایرانیان باشد


معاون پژوهش مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه اپلیکیشن های متعددی در حوزه سلامت وجود دارد، گفت: باید برای متناسب سازی اپلیکیشن های سلامت با نیازهای ایرانیان تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهنام هنرور با بیان اینکه امروز برخی پزشکان در رشته های تغذیه، روانشناسی و … با استفاده از بستر وب و اپلیکیشن های موجود، خدمات مشاوره ای و پزشکی را ارائه می دهند، گفت: یکی از اهداف دانشگاه علوم پزشکی شیراز کمک به توسعه این فعالیت ها و البته ارتقا ء اطمینان بخشی به مخاطبان است.

هنرور با اشاره به برگزاری کنگره سلامت همراه به شکل بین المللی در شیراز، گفت: این اقدام ابتکار مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت علوم پزشکی شیراز بود که از سال 94 آغاز شد و امسال هم سومین کنگره را با حضور 5 کشور برگزار خواهیم کرد.

او گفت: سلامت همراه اصطلاحی است برای برنامه کاربردی در زمینه طبابت و سلامت عمومی با استفاده از دستگاه های ارتباطی همراه و اکنون هم اپلیکیشن های داخلی و خارجی در این بخش فعال است.

هنرور ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی متولی سلامت جامعه محسوب می شوند، لذا باید به شیوه ای از سمت تأمین کنندگان اطلاعات در اپلیکیشن ها اطمینان حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیش های سلامت باید متناسب با نیاز ایرانیان باشد

اپلیکیش های سلامت باید متناسب با نیاز ایرانیان باشد