مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 13:202019-02-18سياسي

گسترش تعامل فرهنگی - تاریخی بین ایران و کویت


مدیر کل موزه های کشور کویت در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران نسبت به گسترش روابط و تعاملات علمی و فرهنگی دو کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلمان علی بولند در دیداری که دوشنبه 29 بهمن با دعوت دلاور بزرگ نیا - مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران - داشت، نسبت به تبادل دانش، تجربیات و گسترش تعاملات علمی و فرهنگی دو جانبه با ایران تاکید کرد و از آن ها خواست تا در ماه ژانویه، نمایشگاه صنایع دستی در کویت برگزار شود.

او با اشاره به این که جمعیت کشور کویت چهار میلیون نفر است، تعداد بازدیدکنندگان از موزه های این کشور را یک میلیون نفر اعلام کرد.

دلاور بزرگ نیا - مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران - نیز در این دیدار که در دفتر وی انجام شد، بابیان این که حوزه فرهنگ گره گشای روابط بین کشورهاست، گفت: فرصت خوبی است تا با دیپلماسی فرهنگی دو ملت ایران و کویت، نزدیک تر از گذشته با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

وی با استقبال از پیشنهاد مدیر کل موزه های کویت درباره برگزاری نمایشگاه صنایع دستی از هنرمندان استان تهران در ماه ژانویه میلادی در کشور کویت، نیز اظهار کرد: آثار هنرمندان ایرانی می تواند جایگاهِ رقابتی خوبی از نظر کمی و کیفی در بین کشورهای همسایه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش تعامل فرهنگی - تاریخی بین ایران و کویت

گسترش تعامل فرهنگی - تاریخی بین ایران و کویت