مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 13:112019-02-18بين الملل

واکنش سرد آلمان و دانمارک به هشدار «داعشی» ترامپ


هشدار اخیر رییس جمهور آمریکا به اروپایی ها مبنی بر اینکه یا داعشی های بازداشتی را می پذیرند یا اینکه آمریکا آنها را آزاد خواهد کرد، استقبال آلمان و دانمارک را به دنبال نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیروز یکشنبه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به اروپایی ها هشدار داد که در صورت پا پیش نگذاشتن آنها برای بازگرداندن بیش از 800 داعشی اروپایی که ائتلاف تحت رهبری واشنگتن آنها را دستگیر کرده است، آمریکا داعشی ها را آزاد خواهد کرد.

آلمان و دانمارک از این رویکر ترامپ استقبال نکردند.

هایکو ماس وزیر خارجه آلمان با تردید در این زمینه به شبکه خبری ARD گفت که تحقق چنین اقدامی بسیار دشوار است و افزود: زمانی بازگشت این افراد زمانی امکان پذیر است که اطمینان خاطر ایجاد شود که وقتی آنها بازداشت شدند، بلافاصله دادگاهی شوند .

این مقام آلمانی گفت: این یعنی، ما نیاز به اطلاعات و تحقیقات داریم و این امکان هم وجود ندارد و تا زمانی که چنین شرایطی ایجاد نشود، از دید من اجرایی کردن آن بسیار دشوار است .

پیشتر سخنگوی وزرات کشور آلمان به این اظهارات واکنش نشان داده بود و گفته بود که در مجموع همه شهروندان آلمانی و آنهایی هم که مظنون به جنگیدن در کنار داعشی ها هستند می توانند به کشور بازگردند با این حال باید امکان دسترسی کنسولی وجود داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سرد آلمان و دانمارک به هشدار «داعشی» ترامپ

واکنش سرد آلمان و دانمارک به هشدار «داعشی» ترامپ