مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 11:262019-02-18سياسي

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: پذیرش FATF هیچ نکته مثبتی برای ایران ندارد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه پذیرش FATF هیچ نکته مثبتی برای ایران ندارد، گفت: در عوض آمریکایی ها می توانند از آن برای اعمال دقیق تر تحریم ها علیه ایران استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایشی که صبح امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، با اشاره به اینکه ابزار قیمتی نمی تواند مشکل بخش انرژی را حل کند، گفت: استفاده از قیمت شرایط خاص خود را می طلبد.

وی ادامه داد: ارزش تولیدات در سال 96، رقم 694 هزار میلیارد تومان بود که در این بخش نفت را نیز شامل می شود، اما اگر بخواهیم تولید از نیروهای مولد بدون نفت را بررسی کنیم، به رقم 540 هزار میلیارد تومان می رسیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در 5-4 سال اخیر رشد اقتصادی خوبی نداشتیم، گفت: این موضوع موجب شد تا مردم ما دچار تحریم نیز شوند.

این موضوع مربوط به تحریم نیز بوده است.

وی افزود : در حال حاضر رکود و بیکاری در کشور ما بسیار بالاست و سرمایه گذاری جدید در کشور نداریم و از همه مهم تر ضریب جینی در کشور نیز بالا رفته که این موضوع در بخش شهرنشینی بیشتر است.

داودی با اشاره به نرخ تورم گفت: تا سال گذشته دولت توانسته بود نرخ تورم را کنترل کند، اما با توجه به سیاست های اقتصادی که از سال پیش در نظر گرفت و به خصوص موضوع ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: پذیرش FATF هیچ نکته مثبتی برای ایران ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: پذیرش FATF هیچ نکته مثبتی برای ایران ندارد