مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 02:452019-02-17دانش

دعوت از شرکت های دانش بنیان و فناوران برای رفع 913 نیازمندی فناورانه دستگاه ها


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ 913 نیاز فناورانه شرکت ها و دستگاه ها خبر داد و گفت: این نیازهای فناورانه در طول نمایشگاه تستا اعلام شده بود که با جمع آوری آنها به دانشگاه ها و شرکت ها ابلاغ شده است.

- دعوت از شرکت های دانش بنیان و فناوران برای رفع 913 نیازمندی فناورانه دستگاه ها معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ 913 نیاز فناورانه شرکت ها و دستگاه ها خبر داد و گفت: این نیازهای فناورانه در طول نمایشگاه "تستا" اعلام شده بود که با جمع آوری آنها به دانشگاه ها و شرکت ها ابلاغ شده است.

دکتر مسعود برومند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی (تستا) که در دی ماه سال جاری برگزار شد، افزود: این نمایشگاه از 3 تا 6 دی ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور 70 سازمان و شرکت برگزار شد تا در طی آن بتوانند با ارائه نیازمندی های فناورانه خود از ظرفیت شرکت ها و مؤسسات علمی کشور در حوزه تولید مواد، قطعات، تجهیزات و سیستم ها در راستای رفع نیازمندی های فناورانه خود بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت ها و سازمان ها نیازهای فناورانه خود را ارائه کردند، خاطر نشان کرد: تقاضاهای فناوری ارائه شده در دبیرخانه نمایشگاه تستا جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از شرکت های دانش بنیان و فناوران برای رفع 913 نیازمندی فناورانه دستگاه ها

دعوت از شرکت های دانش بنیان و فناوران برای رفع 913 نیازمندی فناورانه دستگاه ها