مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 01:352019-02-17اقتصادي

کاهش 40 درصدی مصرف گوشت در بجنورد


افزایش قیمت گوشت قرمز تولید داخل استان خراسان شمالی موجب شده تا میزان خریداری و مصرف این نوع گوشت در بجنورد 40 درصد کاهش یابد.

- رییس اتحادیه قصابان بجنورد گفت: افزایش قیمت گوشت قرمز تولید داخل استان خراسان شمالی موجب شده تا میزان خریداری و مصرف این نوع گوشت در بجنورد 40 درصد کاهش یابد.

قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه قیمت گوشت گوسفندی مخلوط در بجنورد به 90 هزار تومان رسیده است، افزود: در حال حاضر قیمت گوشت گوساله مجلسی 74، گوساله مخلوط نرینه 70 و گوساله ماده مخلوط به 60 هزار تومان رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که در گذشته استقبال مردم این شهر برای خریداری گوشت وارداتی منجمد اندک بوده است و هم اکنون این استقبال به چه شکل است؟ اظهار کرد: در سال های گذشته تفاوت قیمت میان گوشت تولید داخل و وارداتی خیلی کم بود و مردم ترجیح می دادند که از گوشت سفید و یا قرمز گرم تولید داخل استفاده کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون اختلاف قیمت گوشت گوساله وارداتی با تولید داخل حدود 42 هزار و گوسفندی حدود 50 هزار تومان است، در نتیجه این تفاوت زیاد قیمت موجب شده تا تقاضای مردم برای خرید گوشت وارداتی بیشتر شود به طوری که هنگام توزیع گوشت، در بازار روز امام رضا (ع) بجنورد برای خرید آن صف تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی مصرف گوشت در بجنورد

کاهش 40 درصدی مصرف گوشت در بجنورد