مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 بهمن 1397 ساعت 01:152019-02-17فرهنگي

برای نجات موسیقی نواحی از مرگ چه باید کرد؟ / وزیر ارشاد پاسخ داد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور کمرنگ هنرمندان مطرح به ویژه هنرمندان حوزه موسیقی اصیل ایرانی و همچنین وضعیت موسیقی نواحی توضیحاتی را مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که شامگاه پنجمین روز جشنواره فجر در بخش موسیقی نواحی در سالن سوره حوزه هنری حاضر شده بود، در بخشی از گفت وگوی خود در پاسخ به پرسش های خبرنگاران درباره علت کمرنگ بودن هنرمندان مطرح موسیقی اصیل ایرانی در این دوره از جشنواره موسیقی فجر اظهار کرد: جشنواره های مختلف فجر باید به گونه ای باشد که هم نام آوران و هم نسل های میانی و هم نسل های نوپا حضور داشته باشند و به نحوی جشنواره ها یک ارتباط میان نسلی را فراهم بکنند.

او با بیان اینکه این ارتباط باید در بخش های مختلف چه سینما، چه موسیقی، چه تئاتر و چه تجسمی شکل بگیرد، یادآور شد: جشنواره ها باید فرصتی باشند برای این ارتباط میان نسلی.

اگر نام آوران غایب باشند بخشی از کار کمبود دارد و اگر کسانی که در میدان تازه وارد شده اند اما استعدادهای آینده هستند آنها هم کمرنگ باشند، بخش دیگر جشنواره هم ناقص خواهد بود.

وی در این زمینه توضیح داد: در ارتباط با جشنواره موسیقی اینکه ما نام آوران و نامداران را در فضای جشنواره داشته باشیم، نگاه درستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نجات موسیقی نواحی از مرگ چه باید کرد؟ / وزیر ارشاد پاسخ داد

برای نجات موسیقی نواحی از مرگ چه باید کرد؟ / وزیر ارشاد پاسخ داد