مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 21:152019-02-17اقتصادي

افتتاح 22 پروژه دریایی با اعتبار نزدیک به چهار هزار میلیارد ریال


22 پروژه دریایی و بندری استان هرمزگان شامل سه هزار و 850 میلیارد ریال و اعتبار ارزی آن، 104 میلیون یورو است که بخش عمده آن از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی و بخشی دیگر نیز از محل جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است.

- وزیر راه و شهرسازی گفت: 22 پروژه دریایی و بندری استان هرمزگان شامل سه هزار و 850 میلیارد ریال و اعتبار ارزی آن، 104 میلیون یورو است که بخش عمده آن از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی و بخشی دیگر نیز از محل جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اسلامی که به صورت ویدئو کنفرانس از بندرشهید رجایی به ایراد سخنرانی می پرداخت، با بیان اینکه بندرشهید رجایی یکی از سرمایه گذاری ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است و دارای 100 میلیون تن ظرفیت تخلیه و بارگیری هستیم.

وی با بیان اینکه 22 پروژه دریایی و بندری استان هرمزگان از جمله 12 دستگاه جرثقیل پیشرفته کشتی به ساحل (گنتری کرین) در بندر شهید رجایی به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: ارزش ریالی این 22 پروژه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده بهره برداری شده، سه هزار و 850 میلیارد ریال و اعتبار ارزی آن، 104 میلیون یورو است که بخش عمده آن از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی و بخشی دیگر نیز از محل جذب سرمایه گذاری بخش خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 22 پروژه دریایی با اعتبار نزدیک به چهار هزار میلیارد ریال

افتتاح 22 پروژه دریایی با اعتبار نزدیک به چهار هزار میلیارد ریال