مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 12:452019-02-17سياسي

از توجه به بخش خصوصی غفلت نکنیم


معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه استان خوزستان یک استان با کارکرد ملی است، گفت: نباید از توجه به بخش خصوصی غفلت کرد زیرا غفلت از این بخش به معنای آن است که معنای توسعه را نفهمیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران کفاش در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان که امروز 28 بهمن ماه در اهواز برگزار شد با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن همه بدی های دشمنان انقلاب اسلامی را پاسخ دادند و همه این دشمنان را ناامید کردند.

وی افزود: خوزستان یک استان با کارکرد ملی است و این موضوع را همه افرادی که در کشور به دنبال توسعه هستند به خوبی می دانند و آن را درک می کنند و در این زمینه باید از ظرفیت های استان به خوبی استفاده کرد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: شانی که برای که خودمان در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک مسول قائل هستیم، شأن خدمت است و بیش از این نیست.

در این خصوص اگر مسولی به بیش از این موضوع بیاندیشد، قطعاً با شکست مواجه خواهد شد.

کفاش، با بیان اینکه حق مردم بیش از چیزی است که اکنون در اختیار آن ها است، عنوان کرد: هرچه که برای مردم خوزستان وقت گذاشته و تلاش شود کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توجه به بخش خصوصی غفلت نکنیم

از توجه به بخش خصوصی غفلت نکنیم