مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 بهمن 1397 ساعت 12:452019-02-17سياسي

همسان سازی حقوق اساتید وزارتخانه های علوم و بهداشت را باجدیت پیگیری می کنم


وزیر علوم با تاکید بر اینکه موضوع همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاههای دو وزارتخانه علوم و بهداشت را با جدیت پیگیری می کنم، گفت: فعلاً خبر مثبت یا منفی در این خصوص ندارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در حاشیه نشست معاونان بین الملل دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری که هم اکنون در دانشگاه علم و صنعت در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران به وضعیت بودجه مراکز آموزش عالی در سال 98 اشاره کرد و گفت: کلیات بودجه مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاه ها برای سال 98 در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و امیدواریم جزییات این بودجه نیز با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب نهایی برسد.

وی در ادامه در خصوص همسان سازی اعضای هیأت علمی دانشگاه های دو وزارت خانه علوم و بهداشت اشاره کرد و گفت: فعلاً خبری از همسان سازی دستمزد اعضای هیأت علمی دانشگاه های دو وزارت خانه نداریم و این موضوع جزو بحث هایی بود که تا آخرین لحظات پیگیری کردیم تا نهایی شود اما فعلاً خبر مثبت و منفی جدی در این زمینه ندارم.

اما همچنان در حال پیگیری موضوع هستیم.

وزیر علوم همچنین خاطر نشان کرد: دانشگاه های دولتی در تربیت دانشجویان دکتری قاعدتاً باید تلاششان این باشد که نیازهای کشور را بیشتر مورد توجه قرار دهند چرا که با هزینه دولت تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسان سازی حقوق اساتید وزارتخانه های علوم و بهداشت را باجدیت پیگیری می کنم

همسان سازی حقوق اساتید وزارتخانه های علوم و بهداشت را باجدیت پیگیری می کنم